O SEMINARIUM
Weryfikacja i uzgadnianie projektów wykonanych w formie elektronicznej
Miejsce: Warszawski Dom Technika ul. Tadeusza Czackiego 3/5 sala E (II piętro)
Data: 23 lutego 2024 roku
W związku z wejściem w życie „Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 sierpnia 2023 roku w sprawie uzgadniania projektu…” Izba Rzeczoznawców SITP podjęła współpracę z dostawcą Elektronicznego Podpisu Kwalifikowanego, aby zapewnić członkom SITP dostęp do tego narzędzia w okazyjnej cenie w postaci oferty grupowej.
Aby w pełni wykorzystać możliwości dostępnych narzędzi zapraszamy na szkolenie podczas którego omówione zostaną aspekty formalno-prawne uzgodnień projektów wykonanych w formie elektronicznej, procedura związana z uzyskaniem pozwolenia na budowę, oraz techniczne możliwości i funkcjonalności proponowanych rozwiązań (w tym m. in. certyfikowany znacznik czasu).
Szkolenie skierowane jest do architektów, rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, organów architektoniczno-budowlanych, oraz funkcjonariuszy PSP
Podczas szkolenia możliwy będzie zakup jednego z narządzi do składania elektronicznego podpisu kwalifikowanego od dostawcy SimplySign Certum.
Podpis można zakupić również przed szkoleniem klikając w poniższy link:
SITP - Wlasnypodpis.plHasło do usługi: SITP16082
Członkowie SITP z opłaconymi składkami mają w czasie szkolenia zapewnioną bezpłatną identyfikację/weryfikację tożsamości niezbędną, aby korzystać z usługi elektronicznego podpisu kwalifikowanego.
Zapisy na szkolenie przyjmujemy do 20 lutego (wtorek) do godz. 16.00
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 550 zł brutto
Płatność na konto Izby Rzeczoznawców SITP:
Citibank Handlowy S.A.
38 1030 0019 0109 8530 0006 9861
Do dnia: 21.02.2024 roku
Szczegółowych informacji udziela: Piotr Marcinkiewicz tel. 793 225 395
kontakt mailowy: izba@sitp.org.pl
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania szkolenia z obowiązkiem zwrotu udzielonych wpłat